Var inte alls längesen nejdå

Då har jag loggat in här igen, hehehehe 
Regnar som bara den idag. Varit på roligheter i helgen och vaknade halv 12 idag, inte bra!!! Idag hade jag två saker inplanerade i Göteborg men den tidiga saken flyttas till nästa helg istället. Ikväll ska jag på Snabba Cash:Livet Deluxe med fyra kompisar, ska bli kul!! Ska bara inte glömma paraplyet.. 
 
Fram tills dess ska jag städa mitt rum (som ser ut som ett bombnedslag), plugga och vara uppe hos hästarna och Spice. Vill umgås mycket med den hästen nu, den tid som finns kvar. I Åby konstaterades en kroniska skador i senorna höger bak, hon ska avlivas nu i veckan eller nästa vecka. Får ont i magen att tänka på det. Tar varje dag som går, även om jag kaosar runt rätt mycket nu. Snart har jag fått rätsida på mig själv igen, lovar!
 
Har gått första veckan i tvåan. Älskar klassen och lärarna, har ju börjat journalistiklinjen nu, kul kul!
 
Skriver mer snart.
 
Mitt knä blöder, skumt...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig helg :)
Ta vara på din och Spice tid tillsammans <3 Bamsekramar <3

2013-09-01 @ 16:30:48
URL: http://victoria-81.blogspot.se
Postat av: Tove

Men jösses asdokjjhsdfjk sdfjs jlkjfkl jslfd.
Vad oväntat, vad ledsen jag blir. :(
KRAM!

2013-09-01 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0