En vecka utan <3

Idag kl 20:30 har det varit en vecka sen min älskade Spice gick bort. Sorgen kommer i vågor. Men är inte ett helt vrak, går i skolan, skrattar till och med och har ridit. Att se mot hagen och helt förvänta sig att Spice kollar tillbaka med sitt vackra ansikte, men att hon inte är där, är förvirrande. Inte kan väl Spice vara borta? Den frågan ställer jag mig själv ett antal gånger per dag.
 
Lycka <3
 
Jag kanske kanske ska åka till Stockholm om ett par veckor, och i helgen kommer Irma och Anna hit från Göteborg, kul kul :)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken underbar bild!! :) tack för sällskapet idag!

2013-09-18 @ 21:08:02
URL: http://dagolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0