No turning back now...

Så, nu har jag bestämt mig. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men nu är ansökan inne, sista dagen idag, no turning back.

Hade ju tänkt gå på Strömsholm gymnasiet i Västerås. Men av flera anledningar, som jag inte skriver på bloggen, är detta inte längre det optimala. Har insett mycket om mig själv, bara under de få veckor som gått när jag tänkt igenom det här.

Jag ska gå på Ingrid Segerstedts gymnasium i Göteborg. En bra skola. Och det är the end of it, är inte sån som lägger ut sådana här tankar på bloggen, skulle bara kännas fel.


Men bara så att ni vet. Detta val är något av det jobbigaste jag gjort, och nu när det är gjort känner jag både lättnad och... sorg.
Behöver inte hitta en medryttare till Spice, ett plus hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tror det blir bra hur du än väljer. Tror du kommer passa super på en teoretisk linje! Göteborg ligger lite närmare också. :)

2012-05-07 @ 08:54:10
Postat av: Victoria

Jag tror att allt kommer att lösa sig till det bästa för dig! Och du vet att jag alltid finns om du behöver prata, kram!!

2012-05-07 @ 10:32:57
URL: http://victoria-81.blogspot.com
Postat av: Anonym

blir säkert jätte bra! :)

2012-05-07 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0