Härlig dag =D

Klockan är bara 6...

Tog ut hästarna idag, mockade. När mamma och pappa varit på loppis åkte jag och pappa för att knåpa på Spice Greenguarden. Efter att vi fattat hur den skulle sitta och vi släppte ut henne så gick hon runt och slängde med huvudet-inte alls en nöjd spice med andra ord x) Men hon sprangrunt, kändes ju sådär med återbesöket på onsdag x) I den hagen hon går i är det ändå inte så jättehögt gräs utan detär rätt nedbetat, så vi hämtade hennes andra grimma och bytte till den så att munkorgen skulle sitta fast på en särskild grimma. Har den i nilen nu hehe =)

Efter det grillade familjen, fyy vad gott!!! =D

Sen drog jag och Becky ut och gick, fast mest powerwalk =) Pratade och så, kul =)

Nu har jag bara suttit vid datorn, ska snart ta mina läxor och sitta i solskenet och plugga lite (a) Lika bra försöka förbättra brännan, sommar here I come!! =D

Imorgon är det hörförståelse i spanska, Nationellt prov =) Känns bra!

Lite text iallafall.

Ååh vad liten jag var XD Repetera banan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0