Grönt och sol överallt <3

Nu känns det som att sommaren är här, och det tror jag den är!! =D

Har varit i Åsa med klassen i tre dagar nu, Vi har solat, chillat, snackat och tävlat. Den här klassresan har också varit underbar på sitt sätt som Rom har varit på sitt.

Men nu är jag hemma, har halvdag. Bakade Cupcakes på hemkunskapen, mumma =) Har haft matte, fast vi gjorde so då hhe =)

Jag ska snart dra mig till stallet och gå ut och gå med spice och eventuellt ta ut sally en repa =) Måste plugga spanska och städa rummet också.

Becky färgade håret på mig också igår så nu är håret skitsnyggt, håret är mörkt men med chokladnyans, och riktigt skinande. Håret är långt nu också, växer som ogräs, borde kanske klippa det igen, kanske =)


Till och med skuggan av mig och Spice är snygg ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta kort på håret då :P

2012-05-24 @ 15:48:37
Postat av: Anonym

TVÅ klassresor, grymt ;)

2012-05-24 @ 15:49:34
Postat av: Anonym

inga bilder från åsa? :)

2012-05-24 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0