Snart 16

Om en timma och 15 minuter blir jag 16 år. Haha jag har känt det som om jag vore 16 år hela vintern, har mognat på något sätt.
Mitt femtonde år har vart en mix med glädje och motsatsen. Har haft stora framgångar, med Spice och hästar och som "vanlig människa". Men det var jobbigt i höstas när Spice skadade sig, men red ju Sally och det förde mycket gott med sig! Efter skadan och rehabiliteringen har någon ny sorts gnista tänts i Spice, känns så underbart.

Jag ser fram emot mitt sextonde år på jorden väldigt mycket! Ska bli kul!

Min sista dag som 15 har jag spenderat i skolan, Spice och moppen! Allt har gått fint, hehe =) Även veckan har varit bra.
Känns fantastiskt att om 20 dagar är jag och klassen påväg till Rom! Som vi har slitit, löwa löwa!!

Nej nu ska jag kolla fb lite mer, ska vara vaken till midnatt, tjolahopp! =)

 Såhär började mitt femtonde år.

 Såhär slutade det, typ =)
Yeahbuddy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0