Sjuk?

Tjosan!
Sitter framför datorn med fysikboken i högsta hugg, nationellt prov imorgon, nervöst! =) Men tror det kommer gå bra =)

Spice mår hur bra som helst, toppform och supernöjd, bara konditionen som behöver bättras på. Haha märkte idag när jag red Bergetrundan att hon har bytt bra-galopp. Förut var vänster galopp jobbig men nu byter hon helst till vänster när jag galopperar höger, bara att träna =)

Fast jag är inte i toppform, hostar och schostar, men ska det hindra mig från skolan och stallet? Nej. Imorgon är det dessutom tävlingsträning på Bork för Ulf. Så bra att Borås kommer nu på söndag då, dock har de inte lagt ut startlistor, sur =( Jaja...

Men i lördags gick det riktigt bra! Clearround på båda starterna, åh vad jag var lycklig! <3 Det bästa var att jag kände att Spice orkade med det, lycka! Riktigt fina ritter, lite för långa avhopp i 70 men i 80 klockrent <3

Igår hade jag ledigt från skolan så då red jag ut Dammkullerundan, en runda på ungefär 1 tim 45 min, beroende på vilken fart man har hehe =) Man får gå på vägen där i slutet men annars riktigt mysig med både skog och grusvägar.

<3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det såg riktigt, riktigt fint ut i lördags!!!

2012-03-13 @ 21:00:40
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0