Jag älskar detta vädret

Sol, varmt, snart Rom, helg, bästa ponnyn, vad mer kan man begära?? =D Så lycklig man kan va <3

Idag hade jag och Becky tänkt småhoppa i paddocken men ridskolan red i den och det var för fint väder för att vara inne i ridhuset så vi red ut istället. Galopp uppför Petaredsbacken och skritta hemåt vid bork satt finfint =D Haha shit vad snabbt det gick!! =D <3

Nu är det bara helgen, sen Rom! Har inte fattat det än riktigt. Har framme väskan nu så nu är det bara att börja packa, wihoo =D Har en del saker som ska i =)  Men har helgen på mig och imorgon ska jag och mamma dra till staden och köpa lite saker som behövs =) Till exempel solglasögon hehe...

 Vill göra!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh vad härligt allt låter :D

2012-03-24 @ 09:52:10
Postat av: Nadja Losman

Frågestund - Ställ en fråga och räkna med ett 100% ärligt svar! http://nadjalosman.blogg.se/2012/april/fragestund.html

2012-04-01 @ 09:22:11
URL: http://nadjalosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0