Ja, sjuk!

Godkväll. Sitter som en sjukling här framför datorn, ska gå och lägga mig snart, pallar inte riktigt umgås med min familj just nu av olika skäl...
Men jag har varit väldigt korkad, nu när man tänker såhär i efterhand... Istället för att sova och försöka bli frisk har jag ridit, även om jag gått hem från skolan för att jag mått piss (är expert på att ta ut mig själv till det yttersta) och igår tränade jag för Ulf, tävlingsträning, gick sjukt bra! Men det höll på jättelänge... Så idag kände jag mig tvungen att ta ut Spice på en tur för att sträcka på musklerna. Jag vet att jag är korkad...

Vi får se hur det blir imorgon, skola eller inte skola... Det tänker jag på imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0