Halvdag

Har haft halvdag idag, hkk och matte, sen sticka, fett skönt!
Gick hem, snöö =( Chillade som bara den och sen gick jag runt och städade snabbt och påbörjade vandringen till stallet. Det var mysigt där, allt var redan fixat, lyx <3 Red på spice Grimsåsrundan baklänges. Hon mådde bra av vilan igår, hon är så fin i kroppen nu. Tränade mest på att få upp flås mm.
För någon timma sedan kom jag hem efter att ha tagit in hästarna. Det var så vackert med dimman och fullmånen i Nässlehult att jag blev stum. Nässlehult är den idealiska platsen <3

Jag hade en superdag igår. Började med frukost och presenter på sängen, fick en hel del, kläder och lite hår och sminksaker, tack mamma och pappa! Sen var det kul på skolan, många grattade mig, jag och mina kompisar drog upp till Bolles så att vi kunde bjuda på kladdkaka och saft till 9a2, min kära klass =) Tror det uppskattades. Sedan hem och åka till Thai Silk Palace, en liten tradition att på födelsedagen gå dit och äta bbq-buffén =) Sedan hem och sova haha =D

Imorgon är det fredag och 17 dagar tills klassen åker till Rom, längtar och taggar!! =D

På lördag ska jag på hoppclearround på Bork. Sen den 18e ska jag tävla i Borås, wihu! <3

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0