5 dagar kvar...

till ROM!!!!! Haha klassen kokar, detta ska bli så sjukt kul!! =D Måste börja packa snart, wihuu =D Idag pratade vi lite om Rom och Romarriket. Också om de platser vi ska besöka, Colosseum, Forum Romanum, Vatikanen mm. Det mesta inom en kilometer från vandrarhemmet!! =D Taggad till tusen!

Igår var jag i Borås och klippte mig. Kapade av 20 cm slitet hår och klippte till luggen lite. Men blev sent så ingen ridning. Men idag har jag varit på hoppträning! Mycket markarbete idag. Upphöjd cavaletti och galoppbommar på marken. Massor med sitsen och att sitta ner i sadeln och rida med lugnt tempo, nyttigt! Hade en bra inställning och då går det hemskt bra! <3 En liten linje och en vattenmatta också. Superroligt!

Nu ska jag duscha och sedan lägga mig, är dödstrött hehe =) Men jag måste plugga lite hkk innan jag somnar, great -.-

 Min Spice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0