nedräkningen börjar <3

Imorgon går vi i nian till halv 2, då är sista "dagen" i grundskolan avklarad. Kl 18 drar man på avslutningsmiddag/nians bal. På onsdag är det skolavslutning.

Så då var snart tio år på grundskolan avklarad. Det har gått långsamt men också förvånansvärt snabbt. Det har varit tuffa men också glada år(de sista).

Det känns bra mohahaha!! =D Sen efter sommaren blir det Ingrid Segerstedt i Gbg, ska bli najs också!! =D

Nu är jag galet taggad inför de här närmaste dagarna. På school's out kommer Kapten Röd, ofc ska man dit!!!

Idag har jag chillat/fikat/kollat film/lekt i skolan. Sen har jag ridit Spice =) Och även varit ute på en joggingrunda runt elljusspåret, stolt över mig själv <3 =D Nu kollar och hör man halvt på fotbolls EM, kul, men hejar inte på något lag, totalt ointresserad... (a)

Sen ska vi nog kolla på Johnny English i HD-kvalité =D


Löwa löwa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0