1 år och 3 dagar



Tiden går galet snabbt, kändes som om det var igår jag red för placering den där varma dagen med en seg ponny. Samtidigt så har vi under den här tiden hunnit med två kotledsinflammationer, en hel vinter, en vår och några tävlingar. Jag ser den här tävlingen som bäst i min och spice tävlingskarriär, inte bara för att det är den högsta placeringen hittills, tredje placering(och de över mig hade ponnyer som gått regional och som kunde vända på en femöring med erfarna ryttare, så jag är STOLT!!!). Jag gillade rundornas känsla, hur vi samspelade och hur rutinen kändes. Känslan av att något går lekande lätt, den är underbar.

Just nu önskar jag innerligt att jag kunde tävla. Jag ser så många som börjar förbereda inför KM, men jag får stå över, för andra året i rad. Och hoppningen som började gå så bra, ponny någon?? =)

One goal, one passion-Spice Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0