Yäää =)

Haha blev sent idag igen! <3

Idag började dagen med att åka till stallet, soluppgång i Nässlehult <3 Fixa spice och ha träning för victoria, vi kör workout, men börjar skolan på tisdag.. men ska ha massa träningar mer!! <3
Spajsan var piigg idag, tränade på lugnet, både hos ponny och ryttare hehe =) Men höll koll på mitt humör. Tränade bakdelsvändningar och lite framdelsvändningar, gick super! Sen skänkelvikningar! Har alltid varit ett stort frågetecken kring det, men nu äntligen fattar jag!! <3 Och spice är bäst!! <3 Alltså är jag riktigt nöjd över träningen, återigen, en så sjuuk utveckling! Tack victoria!

Sen fixa det sista i stallet, dra hem, äta lunch och åka moppe till stallet igen, och tog ut Ninja, min första tanke var wow, är det verkligen sant att jag ska få rida henne?? Helcoolt!! Red till nya ridhuset, vill helst vara inne på en bana första gången jag rider en ny häst (a) Hon var så duktig! Satt mest och kände på henne, gjorde inget drastiskt, kom på rätt fort att nyckeln till att få henne avslappnad och sänka huvudet var att sitta helt still med händerna och hålla stadigt om med innerskänkeln, glömde oftast att hon bara är typ 4,5-5 år(!!) Så sjukligt coolt att få sitta på henne! =o =D
Hon åker snart hem till Blidsberg till Emma, så kommer Nobbe hem hihi =) Undrar hur mycket han har växt?

Sen efter det åkte jag hem till mirjam för en tjejkväll, otroligt kul!! x) Singstar here I come!! Naaaat xD

Så nu är jag hemma och ska gå och lägga mig, vill också!! =( Hehe =)

Ni får en reprisbild, ciao bella!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ah visst är hon helt fantastisk att rida! Går som en autopilot ;)

2012-01-07 @ 10:32:08
Postat av: den bästa

Måste ta kort på er snart igen, vill se era framsteg och allt ju :D !

2012-01-07 @ 13:54:30
URL: http://beckybuijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0