Skolan har börjat..

Jahopp, då var första veckan i skolan avklarad. I tisdags började vi och fick läxor och sånt direkt. Var hemskt trött efter första dagen.. x)

I onsdags åkte jag och mamma tåg till Strömsholm vid Stockholm för att titta på gymnasiet där. Det verkade bra! Gillade utbildningen, och egentligen, hur sjukt coolt skulle det inte vara att gå på gymnasium där?? =D Kommer ta med min Spice, men först efter typ någon månad, och ska inte stå på Strömsholm, främst för att hästarna bara får två timmar ute i en pytteliten hage, och så ska inte spice behöva ha det =)
Har inte valt ännu, ett hemskt svårt val =( Om jag vara på Strömsholm så ska jag ju flytta hemifrån, och det blir ju en stor förändring i sig... Sjukt svårt val =(

I torsdags red jag en liten runda i mörkret och igår hade jag det kul hemma med becky och kollade film och pratade <3

Just nu har jag nästan precis kommit hem från stallet, tog ut hästar, mockade, emma kom och skulle rida Ninja =) Sen kom jennie och tog sally, så åkte hem och bytte från mjukisar till ridbyxor och red också lite. När jag kom till ridhuset var emma och jennie klara och när de gick i vägen blev spice helt galen och hoppade på stället, insåg att det fick bli en uteritt istället, inte alls så dumt!! =D Upp till Grimsås, love till ponnyn <3

Ikväll ska jag på filmkväll med klassen =)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0