Regnar som bara den -.-'

Usch vilket hemskt väder. Vaknade vid tio, åkte till stallet vid tolv, tog ut spice, red inte alls långt, varken jag eller spice njöt riktigt av turen, det viktigaste var att spice skulle få sträcka ut lite. Det gick bra och vi var båda rätt nöjda när vi kom in i stallet. =) Släppte ut henne igen sen efter stretching och borstning. Hästarna var nuts idag i hagen, en sån där kinesisk flygande lampa hade lyckats fastna i en buske vid hagen som fladdrade och höll på och det blåste och skit så när spice fick syn på den där inuti hagen slet hon sig och galopperade iväg, samlade ihop resterna i handen och gick in i hagen och visade, ingen fara först men när vi skulle börja gå mot utgången blev hon rädd igen och stack, gick och slängde resterna av lampan och försökte igen, då gick det bra! =) Men lite drama måste jag ändå säga... x)

Sen mockade jag hela stallet och det började regna massor och bli mörkt så bestämde mig för att åka hem. Lite scary väg hem när man knappt såg något men det blev bra, tur att jag kört den vägen många gånger!! =D

Kom hem vid 4, har sen suttit och chillat, teven är galen så har inte kunnat titta på den...

Imorgon ska jag på filmkväll med klassen, skojsigt!!! =D Och rida förstås! =D

<3 Kärlek

Visst är den nya headern och designen fin??? =D Tack Alma (www.almaochblondy.blogg.se) för den!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0