Ny vecka

Yes som rubriken antyder är det början på en ny vecka =) Som alltid...

Igår red jag ut, galopperade mycket, bäbis börjar få kondition, äntligeen <3 Passar bra för imorgon kväll ska jag på Ulf-träning, får berätta för honom hur allt ligger till, att vi inte har hoppat på länge, att hon har varit skadad osv. men tror det kommer gå bra <3 Ser faktiskt fram emot morgondagen!!
Resten av veckan har jag inte någonting inplanerat, har lite läxor, as usually, nationella proven närmar sig. Gymnasievalet känns också som en verklighet nu, har ett gymnasium på g inne i huvudet, men det är ju så sjukligt svårt =(

Idag fastnade jag hos becky, inte så dumt det heller =D Så tänkte åka hem vid kl 6 men det var glashalt ute så fick leda moppen i snigelfart hem, så det hela tog en halvtimme, yäääy -.-' Så ingen ridning idag, fast det är nog lugnt för min plupp ändå =)

Haha robyn pratade om att jag skulle komma till olsfors på söndag, kanske jag gör x)

Önskeinlägget från Victoria har jag börjat skriva på, ligger på utkast, ska finslipas, kanske lägger ut det om två dagar eller något sådant =)

Har inte mer att uppdatera om, hehe. See ya soon =)


Gaaah längtar efter hoppningen igen, blev halvt mätt efter maskeradhoppningen, som gick galant <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0