Längesen jag bloggade...

Tjo!
Hittat in på bloggen igen, hehe =)
Har kommit igång lite med hoppträningarna, imorgon blir det tredje gången, är taggad! =D Förra gången hade vi mycket kontroll och svängar, hindren blev rätt höga med, min "höjd"rädsla satte in rejält förra onsdagen, 110 cm såg ut som ett jäkla hus, och 1 m såg såklart också ut som det, fast vi hade hoppat det för bara några sekunder sedan... =) True story. Så jag har bestämt mig för att jobba med det, även om det verkligen inte är höjden som räknas, men man får massor med självförtroende efter att man klättrat över 110, så på något sätt spelar höjden roll ändå.

Idag red jag på hackamore, Berget-rundan, var jättebra, spice hade gött driv, hoppas verkligen hon har det imorgon också <3 Lät henne sträcka ut sina muskler, galoppera, wihu =)

Behöver Victoria-träning snart! Letar sadel också, går inte så bra, blä =(


Från förra träningen, börjat testa skänkelvikningar =)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Träning till helgen kanske?? :)

2012-01-31 @ 22:14:15
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0