Helt obeskrivligt

Jag hade dressyrträning för Victoria i fredags, hon fotade då och har fått bilder, och det är heelt obeskrivligt hur mycket som har hänt med mig och spice!!!! <3 Istället för att försöka säga lägger jag ut bilderna istället <3 Det finns en risk för att det blir många!! =)




















Vääldigt mycket har utvecklats, spice har blivit maffigare, hon kan höja på ryggen på ett annat sätt, hon kan länga mer på och vara mer avslappnad i stegen, min sits har förbättrats, jag kan hålla mer koll på mina händer och framförallt kan jag hålla koll på mitt eget huvud och humör <3 Även om jag "bara rider runt på en volt" så är det en helt annan sak, det här arbetet ligger till grund för att all annan ridning ska bli lyckad.
Jag är så sjukt stolt över Spice, och mig själv faktiskt, det brukar jag inte vara... Jag är däremot ofta stolt över Spice!! <3

One goal, one passion-Spice Girl

Kommentarer
Postat av: Victoria

:')

2012-01-02 @ 21:14:05
URL: http://victoria-81.blogspot.com
Postat av: Alma

Gud va kul! Och vad fint hon går!



Va är det för schabrak du har på bilderna? Äre ett gold Medal? :)

2012-01-03 @ 14:02:04
URL: http://almaochblondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0