Gott nytt år och bildöör från maskeradhoppningen! <3

Happy new year!!!
2012 kommer bli awesome!! <3 Sjukt många nya saker och idéer!!

De här målen har jag för mig och Spice:
* Få rutin på 90 cm så jag kan vara med och kvala om finalen i GP-ponnyn!!" <3
*Tävla mer dressyr, kanske tänka mot LA-hållet.? =D

Låter målen orimliga?

Har kommit igång med victoria-träningarna igen och det går kanon! Älskar min ponny!! <3

Lägger upp några bilder från maskeradhoppningen från Borks invigning av nya ridhuset som blev väldigt lyckad. Om någon undrar vad jag är kan jag säga att jag är en ko på grönbete!! =D (a)






Ha ett riktigt bra 2012 för nu snart tänker jag ta och sova första gången för året x) Fast först ska jag kolla King Kong...

Ciao!!! <3


Kommentarer
Postat av: Alma

Jag kan fixa header oc design till dig om du vill!

2012-01-01 @ 01:33:31
URL: http://almaochjohanna.blogg.se/
Postat av: Victoria

Låter som underbara planer och helt klart genomförbara!! Nu kör vi!!

2012-01-01 @ 13:50:15
URL: http://victoria-81.blogspot.com
Postat av: Tove

GP-ponnyn alltså. :D Låter som ett jättebra mål, tycker jag. Går det vägen, kan du räkna med att jag kommer och hejar. :O:O:O Haha =)

2012-01-01 @ 18:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0