Chill dag <3

Vaknade vid typ 11, mamma och pappa stack till borås, jag chillade typ 2 timmar och åkte till stallet, uteritt stod på schemat =) Red petaredsvägen med start vid fjällastorp och red sen till grimsås/gällingsås och tillbaka hem igen. Lät spice mest skoja, titta upp, galoppera låånga sträckor men att typ enda kravet var att hon skulle gå framåt i ett friskt tempo i skritt och trav och mer vila på stegen i galoppen, försöka bygga upp kondition på damen nu till våren =D Vi hade väldigt kul!

När jag kom hem var familjen och mormor hemma, det var dags att äta, kalops och potatis, hemskt gott!

Sen medan vi spelade rapidough(ungefär som rita och gissa fast med playdough lera) så kom Becky och vi gick runt och snackade och hade kul!! =D x)

Sen fick hon gå hem... :(

Och nu sitter jag här och ska snart äta macka men sen behöver jag nog sova för jag är lite trött =)

Imorgon ska vi släppa ut hästar och sen efter lunch ska jag och pappa åka för att hämta dressyrsadel för att testa på Spice, hoppas den här sadeln passar!!! =D

Godnatt x) Ciaaoo


Bjuder!!!! =) Men de är kärlek på ponnyn!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0