Sportlov in my <3

Underbart med sportlov! Den ska ägnas åt ponny, kompisar och flytta rum =D Har fått ett stort rum nu! Hehe känns skönt att flytta ifrån den det pyttelilla rosa rummet x)

Hoppträningarna kör på, i onsdags gick det sjukt bra! Jobbade först med lite bogpåverkande, kort galopp(bra att träna på) och sen började vi med markarbetet, små hinder, lite krokar och svängar, gick bra! Sista språnget var ett räcke på 1 m som jag bokstavligt flöt över, åh herregud vad lycklig jag var! <3 Och typ det enda jag ändrade på var att jag log fram till hindret, men det att jag log gjorde ju massa andra ändringar i min kropp, najs taktik! =D

Ska träna dressyr hoppas jag under lovet också! =D Victoria??

Igår red jag och becky ut, hon red spice och jag red nice(!), vi skrittade en lång runda och det var så mysigt! =D Nice skötte sig bra och spice var rätt nöjd, tror becky gillade det också förutom att hon frös hehe =)

Idag red jag till Grimsås och myste, haha hon var tittig för det mesta x) Men sen bra!

Imorgon ska jag väl göra ungefär samma som idag, fixa rummet, rida, tjöta =) Glömde nästan att det är Alla Hjärtans Dag imorgon, suger att det inte finns någon Valentin-dejt, jaja, next year kan vi se igen =)


Haha mycket söt!! XD

Kommentarer
Postat av: Victoria

Yes, vi får ta någon dag!! Någon som passar bra??

2012-02-13 @ 21:28:14
URL: http://victoria-81.blogspot.com
Postat av: Becky :)

Tack så JÄTTE MYCKET för att jag fick rida Spice Ebba! :)

Det var skit roligt, förlåt för att jag gnällde men va ju lite "trött" ;)))

2012-02-14 @ 14:01:26
URL: http://beckybuijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0