Önskeinlägg tredje delen

Hur har Spice utvecklats sen vi köpte henne?

För det första tycker jag att hon är väldigt glad och nöjd nu, är i toppform fysiskt, stretchad, utvecklingsbar, ja perfekt ponny, och samtidigt personlig, bitchig och äkta sto <3

Hon var så misstänksam mot oss, stod mest och blängde, hade en period när hon backade mot mig och hotade med att sparka mig, det avvärjde Maria på ett mycket smart sätt, efter det har hon bara gjort halvhjärtade försök som hon har slutat med och går glatt fram till mig nu <3 Kanske beror på att jag brukar ha med mig godis till henne i hagen... x) (a)

Hon har mycket lättare för att bära upp sig nu, jag också har börjat fatta hur det ska göras på rätt sätt, tack vare Victoria!! =) Hon kan nu bära sig mer på bakbenen, hon är ju en rätt extremt framtung ponny som man måste få på bakbenen =)

Jag tycker mycket om den där lilla ponnyn, hon är bara bäst!!!
 Kärlek till dig <3

P.S Nu ska jag till stallet, börjar bli tid nu :S
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0