Grym hoppträning <3

Nästan precis hemkommen efter hoppträning för Ulf, gick grymt bra!!! Tränade lite svängar och en trehinderslinje. Också en linje med ett räcke och en oxer på rak lång linje längs långsidan, sånt som jag brukar ha svårt med, men det gick galant!
I början på uppvärmningen var ponny och ryttare inte helt överens men det löste sig och spice tyckte det var alldeles för tråkigt att skritta runt så hon fick lite stressdamp, knorrar runt och piafferar nästan, tog några minuter innan jag gick igång på hindren igen och efter det gick det super!! <3
Nöjd med träningen, helt klart!! =D

Imorgon ska jag ha sovmorgon, mår inte helt bra, förkyld som en gnu, behöver vila men ofc ska spice ut och sträcka på sig efter idag, hur jag än mår, då är ju pappa hemma också så att han kan skjutsa =)
Ska plugga matte också osv.

Ska nog till Borås 18 mars så lägger upp lite bilder från förra året där det gick så bra, pepp =D




Fotograf: Victoria (www.victoria-81.blogspot.com)

Fotograf: becky (www.beckybuijs.blogg.se)

 Fotograf: Victoria =)

Mysponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0