gääsp

Igår gick jag till becky och sov över där efter att jag ridit.
Ridningen gick i det underbara vädret till Grimsås, fast bakvägen.. x) Allt var mysigt och bra, förutom när en stor jäkla traktor gasade på på den vägen där jag stod, fast hade flyttat på mig, men Spice får panik och slänger sig runt och börjar skena men jag sätter in handbromsen så att hon inte skadar sig nånstans, som tur är stannar hon och trampar på stället och traktorn bromsade, men spice var ju fortfarande skärrad, men jobbigast var att traktorföraren inte sade ursäkta, herregud det där skulle ha kunnat gå hur som helst :S

Men kom till becky, tjötade och så tills 3 då jag somnade rätt... drastiskt. xD

Vaknade vid halv 11 och försökte utan framgång väcka becky tills 12 då det hände lite mer =)

Kom hem vid 2 och då har mamma och pappa köpte ett superfint skrivbord till mig! Åh det är verkligen jättefint! =D Har tagit några bilder på mitt nya rum som nu är typ klart!! =D <3

Så har plockat in de sista sakerna nu, ingen häst har ridits, men det ska jag göra imorgon! Kanske tillochmed träning för victoria?? Måste plugga matte nu, har prov på tisdag, för på måndag börjar skolan igen..

Jag i Egypten, tycker ibland inte om mitt pigment hehe =) Där har jag ju ändå varit i Egypten ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0