Förkyld som ett as

Godkväll!!

Haha Tove jag tror att du kommer känna igen dig när du väl är uppe på hästryggen igen!!! =D Jag tycker vi tar det nu i sommar, då det är som finast!!!

Förkyyld är inte kul på något sätt =(

Men har hunnit med lite idag, ridit spice på sträck-runda, kolla kroppen efter igår, hon hade det fint! =) <3
Har också flyttat massor med mitt rum, spegelbordet är borta från mitt rum och där står min bokhylla(som jag snart ska fylla med grejer som ligger i massa påsar i hela rummet..!) och skrivbordet är borta från mitt gamla rum och ska imorgon börja ta ner lite ´fina´hrrm hrrm affischer från väggarna och ja, fixa runt. Ska umgås med Becky och säkert dra till Spajsen också, allt skulle vara perfekt bara om jag inte vore förkyld... =(

Godnatt! =)

Fotot togs 2010, i en tid av stor betänksamhet och sjukhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0