Borde egentligen gå och lägga mig =)

Jaaa nu är klockan tolv och jag ska upp runt halv sju imorgon eftersom jag ska ta ut hästar och mocka imorgon bitti och dra till Gbg Horse Show på förmiddagen! Kommer bli sjukt kul! Efter att ha gått runt med alla andra på mässan några timmar drar jag och mamma till kusin Carl med en present för att han har fyller 24 år och har flyttat hemifrån, hehe x)
På söndag bär det av till finalen i Gbg och sen dra till släktkalas för Carl, wihu. Ska klämma in ridning också för att på onsdag kommer Ulf sätta upp en bana och så blir det banträning typ som på tävling, Shit vad kuuul! =D

Veckan nu har inte varit så händelserik, var torsdag förmiddag på Horse showen med friends, hemskt kul och rätt intressant x) Ridit Spice, lika underbar som alltid! <3

Haha godnatt!! =D
Yeahbuddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0