Vitsippor

har börjat ploppa ut nu <3 Våååår!

Idag har jag ja, pluggat, chillat, stallet. I stallet tog jag min spice på promenad i grimma, hon reagerar på tryck på höger fram fortfarande och tycker hon haltade lite när hon travade, hmmm. Sen red jag faktiskt Sally, längesen! Red lite i paddocken, efter ett tag hittade vi knapparna igen från i höstas och sen red jag ut en repa, galoppera i skogen, no problems! Full kontroll. Detta är inte en häst som slänger av sina ryttare så att de bryter benet för skojs skull direkt.

Nu på kvällen gick jag och familjen ut på långpromenad på en sträcka på 5 km ungefär vid Hestra IF, myspys! =D Fick lite flashbacks från Mulletiden hehe

Imorgon vet jag inte vad som händer, bara att det är helg och mamma och pappa är hemma =)

Ciao!

Colosseum, åh vad härligt det var! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0