Tillbaka på ruta ett

Var ju på Åby igår med Spice, hon hade kotledsinflammation. De behandlade båda hennes framben med kortison och vi fick med oss antiinflammatorisk medicin och köpte med oss Conquer, en medicin med hyaluronsyra, det som finns naturligt i lederna, som typ tillskott. Så hon ska medicineras lite hehe =)

Hon har fått stå inne igår och idag, har sina bandage på sig. Nu står Pursang i stallet också så spice inte är helt ensam =) Imorgon ska vi släppa ut dom, jag tror spice kommer bralla lite x)

Var uppe efter skolan och gav hästarna lunch och mockade i spice box men gjorde inget mer pga att jag hade skolkläder och Converse på mig. Men jag gosade med hästar och katten och lite med hästarna i hagen. =) Ikväll åker vi upp och medicinerar spice hehe =)

Idag har jag haft nationella prov i engelska, gick bra! Puh, nu har jag de sista delarna av engelskan, matten och spanskan kvar. Efter det slutar jag skolan, ungefär =)

Önskar bara spice kan bli bra, men jag kan rida andra hästar under tiden, så jag inte "glömmer" den delen, men fokuset ska vara på Spice <3

Det är såhär det ska vara, vi två!!!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ordnar sig Ebba! Vi taggar sommaren nu, så med positivt tänkande blir det super! Förstår din känsla..verkligen.. Men som jag sagt 309237 ggr det blir bra! Hon har ju trots allt Nässleblod i sig!



Puss&kram

2012-04-19 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0