Äntligen finns sommar i sikte <3

Älska detta väder <3

Idag vaknade jag halv 12, hehe =) Drog till stallet och promenerade, efter det till Victoria och kolla när Becky fota henne och Minervas ägare som red på Minerva och islandshästen Kola, fina hästar!! Jag tyckte det såg riktigt fint ut! När dom var klara fick jag en chock eftersom jag fick hoppa upp på Minerva, PRE hästen, shit vad coolt det var!! =O Så himla välriden kändes hon, mjuk, men hon kastade med huvudet och jag åkte med haha x) Jag vill ha en PRE!! =D

Direkt efter det åkte jag och becky till stallet och red ut Sally och daydream, rätt långt, mys!

Imorgon är det Valborg, mamma pratade om att åka till Botaniska i Gbg och kolla på något där, säkert mysigt =) Jag ska se om jag kan köpa en munkorg, eller gräsreducerare haha =) Tjocksmocken behöver en till sommaren!


Jag längtar hemskt efter att rida min Spice... =( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0