Comeback...

Försöker blogga igen... Får se hur detta ska gå =)

Spice har ju haft en inflammation i senskidan i kotan så har skrittat i 6 veckor nu, tre veckor promenad och tre veckor i sadeln =D På måndag ska jag börja få trava <3 Min och Spices relation har bara blivit bättre =D Men nu när hon får päls är hon jättekänslig i huden och pip och sparkar är rätt vanligt, dock har hon inte siktat mot mig =) (a) Jag älskar lilla bebis!

Så istället har jag ridit Spice helsyster, Nässlehults Salsa de Pepita, mor till den nuvarande bästa 4-åriga hopponnyn =) (a) Mitt mål är att kunna genomföra en dressyrtävling med henne, vilket är precis vad jag ska göra imorgon, taggad! =D Har ju inte kunnat vara med på de två första omgångarna av diverse anledningar, men nu kör vi! =D
Idag har jag gått ut på en runda i mörkret och den stigande nästan-fullmånen =) Riktigt bra var hon, känns bra! =D Ska inte skriva så mycket mer men ger iaf den tänkta outfiten hehe =)

Jag:
Ventilationshjälm från Hööks
Vit tävlingsskjorta från Equiline
Svart kavaj...
Plastrong fån Eton
Vita ridbyxor från Domingo
Ridstövlar Horsehead junior

Sally:
Träns m. tredelat bett
Vitt schabrak från Showmaster
Svart Stübben Laurus dressyr

Lägger ut en bild på spice som Victoria (www.victoria-81.blogspot.com) tagit.

 Fiin spice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0