Kebabpizza är inte bra för mig...

Hejsan!

Som rubriken antyder har jag ätit pizza och det var nog inte så bra för lilla magen haha =)

Under veckan som gått har jag kommit igång med mina vanliga rutiner efter praon, det går bara bra, galopperar spice, det känns som om vi flyger <3
Har ridit ut mest men i torsdags hörde jag att becky skulle hoppträna med bolero och då tänkte jag att jag kan vara i paddocken men inte hoppa, för jag trodde jag inte skulle få göra det förrän på måndag men "gränsen" går idag lördag =D Men jag måste få lite sömn hehe =D Fast ska inte ha så bråttom med att hoppa =) Iallafall i torsdags red jag till paddocken och då var becky, fanny, madde och therese där men red dressyr och i början var jag plockig och hon tjafsade lite med bettet men efter att jag stillat mina händer och började rida med benen mer så släppte hon bettet och gick och bar sig själv medan jag red lätt i trav, en sjukt härlig känsla <3 Red några varv, bytte varv, klockrent =D Sen galoppera lite, ett varv i tvåpunktsits, bara njöt av känslan, var dock lite svårt att få stopp, men de löste sig x) =D

Dagen efter red jag ut i mörkret, med hackamoret, var jättemysigt <3 Från fjällastorp berget får man den vackraste panoramautsikten över bollebygd, både dag och natt, något som mer borde få se!

Nu ska jag snart gå och sova, är trött =)


Nilen, jag kommer återvända dit, en av de bästa resorn i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0