Tävling imorgon!!! =D

Tjosan! =D

Har precis tittat på startlistorna som de har lagt ut idag, grr. De sa att startlistorna senast skulle vara 17 maj, åt helvete med det rent ut sagt!

Men jag fick ett bra startnummer, miit i klassen! Och startar antingen precis före eller precis efter min bästkompis från Dalstorp, Lina Lundgren! =D

Men nu ska jag sticka upp till stallet! Saker ska rengöras och tas hem för att packas och ponny ska ridas, ska ta en ganska lång tur och känna hur hon är i kroppen men oavsett så ska jag göra mycket lösgörning och stretcha henne henne ordentligt, som jag alltid gör efter varje ridpass, såkallat morotstretching!

Har ju packat alla saker som finns här hemma, den som hämtar mig ikväll ska vara redo att få med sig stuff i bilen!

Hästar, iaf spice och dd ska in också!

Men nu har jag massa att göra och jag börjar bli taggad nu men är inte ett dugg nervös men vi ses sen hejdåå!

Oj höll på att glömma att berätta om hoppspecial igår, hon var steeenhård i munnen och farten var turbo, men hon hoppade fint! Jag tror att hon blev så uppstressad av att vara med helt nya hästar i det lilla ridhuset, tror det kommer vara annorlunda i östadkulle!

Hejdååå! XD

Lägger in fin hoppbild för att peppa mig själv, dock bild i repris! x)
Love, love, love!!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0