Sjuk =(

Har varit hemma från skolan idag, är ganska förkyld, min röst låter... annorlunda kort sagt! xD

Har mest sovit, i sänge och framför teven, även tittat på teve x)

Men nu på eftermiddagen så skulle ju såklart envisa jag upp till hästen, det mesta jag kände var som att vara i ett fartyg som är ute i storm=jag var ganska yr! Men skulle ändå mest skritta idag, det var tur, kände som om jag skulle åka av vilken sekund som helst, men spice visade sig från sin bästa sida! =) Så det känns bra inför åseträning imorgon, iaf med spice, får se hur jag mår! Just nu är jag ganska pigg men man vet ju aldrig hur det kommer att se ut imorgon... xD

Testade också back on track skydden, innan och efter =) Man kände att benet var varmt och efter att jag tog av dom andra gången så hade också gallan gått ner lite, wihu! =D

Nu ska jag strax sova, göttans =) Får avgöra imorgon om jag ska gå till skolan eller inte, men så länge så får alla ha de bra!

Bara lite egypten bilder xD

 Haha en intressant gubbe i Edfu-templet, jag lovar, det var hieroglyfer överallt!!!
 De vackra pelarna i Hathors tempel, de visar de blommor som man får offra i detta tempel, den pelaren till höger representerar iallafall en lotusblomma, den till vänster kanske... papyrus?

Ja det kommer mer bilder sen, godnatt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0