Packat & putsat klart!

Sådärja, nu känner jag mig redo att att tävla, fast först sova!!! =D

Red ut med Maria och dd till Grimsås, wiho vad det går snabbt i galoppbackarna! =DD Men spice kändes bra, inte alls särskilt stel! Men gjorde öppnor och  skänkelvikningar åt "båda håll."

Sen har jag putsat och tagit fram grejer, dock känns det som om jag glömt någonting, bagaget i bilen ser lite mager ut, men jag tror jag har fått med allt!

Nej nu måste jag sova! Klockan är ju halv elva!!! Godnatt, peppar bara mig själv med fiina bilder! =D

 <3
 =D

Godnatt! =D

Kommentarer
Postat av: Becky :)

Lycka till! Det kommer gå KANON BRA!!! :DD

2011-05-20 @ 22:35:14
URL: http://shinyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0