Korsstygn........

Tjosan! Har precis kommit hem från skolan, sista var syslöjd, korsstygn säger jag bara!.....

Igår red jag och Becky ut, sjukt kul! Hon ska rida för en ny tränare idag, hoppas det går bra för henne och Bolero! =) Spice var faktiskt lugn igår, kändes underbart, min häst kan gå iallafall i ett tempo hela tiden nu, bakom en annan häst men ändå! x)

Jag ska snart sega mig upp till stallet, det regnar, regn är aldrig kul! =( Ska rida ut, eventuellt ta en sväng i paddocken inför imorgon, jag ska vara med på hoppspecialen! =D Bara för att Åse-träningen blev inställd, och jag måste hoppa någon gång iaf innan östadkulle på... lördag! Kuligt, kuligt! =D

Så HÄR ska det se ut på lördag! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0