Hemma för... ett tag sen! XD Och jag LEVER!! XD

Tjosan! Vill bara säga att jag lever, ska bli roligt att höra vad den där gubben har att säga nu! XD

Resultat=
Förklass= Framridning: Innan framridningen skrittade jag runt på östadkulles "terrängbana" och det gillade verklugen spice! På framridningen i ridhuset var det fullsmockat med folk!! Gick knappt att gå därinne ens! Men red fram och spice var lite spänd och "giraffig" så gjorde lite lösörande med öppnor och skänkelvikningar, det funkade! =D
Framhoppning: Tagg till tusen var det som gällde! Fina språng och go känsla!
Banan: Fick en rivning och en vägring, Innan det hindret jag rivde kom spice på bogarna och kunde inte riktigt göra ett bra skutt, hindret efter vägrade hon på, det var ett blått, vågigt hinder, många hästar hade stannat på det! Sen flöt banan på som den skulle! Nöjd ändå! =)

Lagklass= Framridning: Gjorde precis som inför förra klassen, fast behövde inte göra det lösgörande =) Tagg, tagg! =)
Framhoppning: Inte alls lika bra, räcket satt fint! Stannade flera gånger på oxern?? =/ Men sen fixa det sig, tagg, tagg!!! =D
Banan: Precis samma 8 fel som förra, hon vägrade på tredje hindret, tror hon inte fick syn på det riktigt? Sen riva 8:an, vi blev lite förvirrade vilken väg det var, men det löste sig ändå! =D

My state of mind: Faktiskt nöjd, hon har ju bara hoppat en gång innan tävlingen, och herregud, vi kom runt! =D Det var mer än vi gjorde förra året! =D Nu är jag taggad inför Floby om två veckor! Då blir de revansch!! =D Go BORK!!! =D

Ska fråga om jag kan få bilder på mig XD
Ger en fin bild på mig o spice sålänge! =)
 <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0