Hatar mina pauser!! =/

Hejsan!!! xD
Nu har spices ben blivit bra men hon har tappat mssa kondis och blivit fet men i helgen ska jag rida för monika, kuligt! =) Men jag har inte jättemycket att berätta om vad som hänt mig, eller jag kommer inte på något för tillfället iallafall... =/

Precis nu så börjar jag få lite ont i huvudet, och halsen har vart ganska öm hela dagen, men det ska inte få stoppa mig!!!! Snart blir det grillat, mums! =)

Mamma tog lite kort när jag red i paddocken i onsdags men dom är inte på datorn än och jag vet inte vart den där sladden finns men det gick faktiskt förvånade bra med tanke på att det inte har varit någon seriös paddockridning på... tre veckor så jag är happy =)

Nej nu blir de att äta och tagga för imorgon, hejdå =)

 Spice, det är grejjer det! Nej jag älskar henne faktiskt! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0