Hann inte med igår x)

Fick lova mamma att inte sitta mer vid datorn igår eftersom det var en så fin dag, så fick göra det... Men det hände inte så mycket mer igår, bara äta onyttigheter och snacka/skratta med Beckyy! =DD

Men idag så vet jag inte riktigt vd som händer, föräldrarna föreslog helt random vid frukosten at jag kanske skulle rida nice idag? =D Sen kanske åka till fargo för att sätta fast hjulet på kärran riktigt och kaanske köra honom. =D Ska bara fråga om linn har tänkt sig något idag =) Sen måste man åka till farmor & farfar =) Ja det är la ungefär dagen, just de ja, plugga var det...   =)

Svar på kommentar:
Från victoria, förra inlägget;  Tack =D Jag tycker inte alls jag är tjock, var bara lite ironi x) Kraam! Spice verkar bli bättre också =D <3

 Enormt fin bild tagen och redigerad av Rebecca(Becky) Buijs (www.shinyriders.blogg.se)

Bild på mig och fargo, första hästen, en enormt fin shetlandsponny! =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0