Halvdag <3

Är hemma nu! =D Gött att ha sv/so, idrott och sen åka hem!

Btw Arvid tittar på Dirty Harry, den låter!!!

Jag ska ju på hoppspecial 18:40 så nu ska jag gå igenom och packa saker inför lördag! Ska bli så sjukt roligt! =D Har äntligen beslutat vad jag ska ha på mig, vita ridbyxor, brun-vit hv-polo tröja med brunvit hv-polo schabrak! Det ska vara fint väder men lite kallt, får hitta något jag kan ha på mig, men när jag rider så kommer jag nog inte behöva ha på mig nåt, jag blir alltid varm när jag rider! =D

Men vad, de har inte lagt ut några startlistor! Och tävlingen är på lördag! Sånt får jag ryck över... Man kan ju verkligen inte planera något alls utan startlistorna!

Nej nu ska jag gå och packa! Och tagga hoppspecial! Tjoo! =)

 Det finns inga ord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0