Dålig dag... Fast ändå bra =)

Idag startade dagen på typ samma sätt som igår, träningen för monika gick... bra men som den perfektionist jag är(inte bra!) så är jag lite missnöjd... Men det var helt enkelt en dålig dag, jag är förkyld och spice är säkert stel och det regnade, men både jag och spice gjorde vårt bästa! =) Så det kan man vara glad över! =) Vi körde mycket på att lösgöra och slappna av i armarna, och tillslut gick det, efter det blev de lite galopp och sen bokstavligt talat springa in i transporten med hästen, omg vad det regnade! =O

Sen jag kom hem har jag typ ätit och städat lite i rummet,ska åka till Citygross(första gången!) och sen åka till farmor & farfar och någonstans där köpa de där back on track paddarna på hööks, som ligger väldigt nära farmor & farfar! =D

Haha som ni märker så är jag inte helt nere efter träningen, jag är faktiskt ganska nöjd ju mer jag tänker på det. =)

Sen måste jag plugga på hkk-provet, en av mina dåliga ämnen! Kan väl säga att jag är glad om jag får ett g! Och egentligen är jag ett "mvg-barn"!!

Marknad i Egypten...

 Dom enorma och häftiga pylonerna till Edfu-templet som de gamla egyptierna byggde åt skyddsguden Horus, som har ett falkhuvud med människokropp, det tempel som är bäst bevarat, med lite konkurrens från Abu Simbel, bara att de har flyttat hela Abu Simbel cirka hundra meter! xD Coolt var det iallafall att vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0