Dagen =D

Back to school idag då. Var faktiskt roligt =) Haft köttfärsprov på hkk och det gick super tack vare evelina och robyn =D <3

Sen dega och äta kladdkaka tills man åkte upp till stallet, spice ben är liite svullet men ömmar inte ett dugg och red ut barbacka och testade på att både trava och galoppera och det kändes absolut ingen skillnad, bara att hon var så jäävla piigg!! Men det är förståeligt! xD Så jag börjar nog få igång henne igen, lite försiktigt nu i början men jag är så glaad! =D Äntligen gå tillbaka till det normala igen! <3

Spice ska skos på fredag, då är det clearround ute på bork, antagligen för att fira det nya bra underlaget =) Men hursomhelst ska jag inte vara med, skulle inte kännas direkt rättvist... =)

HAHA jag blev jättehårig på ridbyxorna efter attha ridit barbacka, hahaha får skylla mig själv lite! XD

Snart tillbaks där igen! =D <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ni är jättefina tillsammans, ebba! :)

2011-05-04 @ 22:24:32
URL: http://jenniferochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0