Back on Track =D

Nu har man varit hos farmor lite, kuligt! =) Också besök på Hööks, hästgodis och Back on Track skydd har köpts, det kostade allt lite pengar men det är de värt faktiskt! =) Så får "vänja" henne vid dom långsamt, kanske först ha på dom när jag borstar, sen när jag rider, sen både före, under, och efter osv.osv.

Men nu är klockan bara kvart i sju och har inte så mycket att göra... =/ Kanske se om jag kan pilla med film, om jag vågar... xD

Imorgon efter skolan så blir det skritt/trav tur med spice för att ta bort lite stelhet från helgen inför Åseträning på tisdag, äntligen är jag back on track xD

Just de ja, hemkunskap... h*****e, får väl gå och plugga då...

Men måste säga att jag fick MVG på matteprovet, kapitlet hette Samband, haha stolt jag fick glass! =D

Just de ja kanske ska fråga mamma om vi ska springa lite? Nej just de ja, hemkunskap var de...

Slänger så länge in några mer bilder från egypten =)

En bild som mamma tog från båten, soluppgång över Nilen =)
Ja typiskt Egypten, dammig gata, män i galabeya, scary kille sittandes på mager stackars häst... Fast det var bara en liten del av egypten som hade det så =)
 Jag visste inte att de gamla egyptierna drack drinkar redan då... Med sugrör!! xD

Jag laddar upp mer bilder i något annat inlägg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0