Första inlägget

Hejsan!

Jag har funderat på att blogga ett tag nu för jag tror att jag skulle kunna uppdatera mera på en blogg än på bdb. Också att typ alla andra har det och de verkar roligt!

Jag vet inget om att göra headers och design och sådant men det kommer... Till sålänge får det bara vara såhär..

Lite snabb fakta om mig:
Namn: Ebba Bertilson
Ålder: 96:a =)

Om bloggnamnet:
Först hade jag tänkt att bloggen skulle heta Nässla efter min underbara New Forests namn Nässlehults Spice Girl RNF 230-s(De sista bokstäverna och siffrorna betyder att hon är diplomsto;) Men sedan kom jag på att det inte går med å, ä eller ö så jag översatte nässla till engelska och det blev nettle men det namnet var upptaget så istället skrev jag in Nettlehill som betyder Nässlehult. Och det funkade så här är jag!

Kom ihåg att jag är en glad amatör och att jag, som alla andra, inte är perfekt!

Ha de bra!!!
//Ebba/Nässla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0