Borås me victoria! =)

Vakna kl 9 idag, gött ändå. Men dumma väder! =( Det ska ju inte snöa nu!!! Det ska va vår!!!

Har ju somsagt varit i Borås med victoria nu på dagen, först bar det av till coop och sen till MyOne, hittade eventuellt en dressyrsadel!(Det är en dressyrsadel jag behöver mest nu!) En syntet, ska bara se om den låter, om den gnisslar kommer jag att irritera mig på det hela tiden. xD =) Det var en Wintec, skön var den också! Är typ luftstoppad, låter iallafall bra! xD Victoria undrade bara om den var för stor, men ska ha den på faktura ett litet tag så ska vi se om den är bra, på fredag faktiskt! Sen åkte till Hööks, där fanns bara syntetsadlar och när jag testade dom tippade jag bara framåt så skulle knappast ha nån bra sits med dom... Men vi får se hur vi gör...

Sen påväg hem började vi prata om de sadlarna som jag testat förut som satt bra och vi började prata om dom som är i märket Wellington och victoria kom ihåg att den sadel jag testade var hennes kompis sadel och hon ringde och frågade om hon hade den kvar och det hade hon och den var inte i bruk för närvarande så har lånat den och ska testa den på fredag! =DD Om den passar fortfarande vet vi iallafall att vi kan leta efter sådana på blocket eller något! 

Det känns jätteskönt att det här med sadlarna äntligen börjat komma igång! Jag kommer fortfarande ihåg den där känslan när jag testade de där sadlarna och spice störttrivdes redan från början och började jobba med rygg redan i uppvärmningen! Min underbara Spice! =)

Uusch det är tillbaks till skolan imorgon, bläää =(

//Ebba =D


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för en trevlig dag!

2011-03-27 @ 22:34:36
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0