Bergetrundan!

Kände mig jättetrött när jag vaknade imorse även om klockan var halv åtta, sen kom jag på att den "egentligen" var halv sju så tänkte inte så mycket mer på det... xD

Skolan var väl som alltid! Hade svenska prov i grammatik idag, gick bra! Sen hkk läxa, gick faktiskt helt ok. Fattar inte hkk annars men det är väl något man inte ska fatta när man har typ vg/mvg i de andra ämnena.. Fast bara g i de praktiska grejorna x)

Sen cyklade upp till stallet och red upp till Berget i detta underbara men kalla väder! Den mesta snön har också försvunnit! Gött!! =) Att hon hade fått en vilodag igår verkade vara bra för henne, hon var inte okontaktbar och hade go bjudning, gjorde lite öppna och skänkelvikning, kändes liite stel eller allmänt "vill-inte" fast hon gjorde det ändå bra.. xD Fräste upp för lite backar också, det är så underbart!!

Haha det blev många hej, hej igen idag, sånt gillar man! XD =) Hjälpte att ta in hästarna sen också sen cykla hem och började med att krama mamma det första jag gör, hon bara hoppar bakåt och säger att jag är superkall, särskilt om öronen XD Det var liite kallt ute... xD

Nu blir det väl att kanske plugga något och sen soova! =)

Harre braa!! =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0