Ballasjön barbacka

Har precis kommit hem från stallet, ridit barbacka till ballasjön me felicia. Skulle gå ner så att spice fick nosa på vattnet, som jag tror är hemskt kallt, men spice skulle såklart ut i vattnet och köra mulen under vattenytan och plaska som en jäättestor bebis!!! Ååhh det måste ha varit jättekallt! Men jaja hon kändes inte direkt rostig på något sätt när vi red hem. =) Red barbacka, supermysigt! Men sen på kvällen när solen börjat gå ner så frös jag väldigt mycket, smart att ta en sommarjacka, not! Men mest frös jag om fötterna och sen när jag klivit av så kunde jag inte gå så bra så det blev mest att hoppa runt som en fjolla i stallet tills fötterna blivit varma igen! (y) Men mysig häst, alla hästar var mysiga men de unga lite spralliga och mysiga men såklart är ju spice den bästa!!! =) Nejdå jag är inte alls partisk, neejdåå! =D

Btw så var skolan helt okej, skit dag idag med 6 långa lektioner men ändå. Men många skratt som alltid! =D

Jag och becky(och nästan alla 8:or) har hämtat våra busskort och vi har också tittat på lite busstider, känns nice! =) Längtar jättemycket efter praon som ska vara på Vilja Center (www.viljacenter.se) =D Tillsammans med becky då! =D

Men imorgon är det fyra lektioner och slutar 3 och det blir en till uteritt, mot grimsås kanske, för att förbereda inför sadelprovning på fredag! Vill verkligen hitta sadel NU! Hon får en massa skav av den hoppsadeln jag använder nu... =(

See yaa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0