Älskaar vädret!!!!

Sovmorgon, vaknade vid 11 =)

Sen upp till stallet för att rida Grimsåsrundan. Det är en underbar runda på en timma ungefär med galoppbackar, raksträckor, asfalt och allt! Var på jättebra humör men Spice var lite halvt okontaktbar, hon segade som bara den och var riktigt tittig på allt det jag absolut inte kan se.... Men underbar ritt ändå, tränade lite på att böja och ställa och lite halter från skritt, trav och galopp m.m. Gick bra men somsagt lite okontaktbar ponny. =/

Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska väl upp o köpa godis. =D I looove candyy! =D

Imorgon ska jag åka med Victoria för att köpa specialkäk till hennes katter som måste avmaskas och titta och testa sadlar utan häst. =)

//Ebba =DD

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, inte så värst mycket specialkäk, snarare fjäskkäk ;D Syns i morgon, Kram!!

2011-03-26 @ 22:12:15
URL: http://victoria-81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0