Wihooo =D

Oseriös rubrik??? Nejdåå!!

I måndags blev det ingen ridning, plugga matte var de som gällde!

Igår var det åseträning! Värmde upp ute i paddocken, tur att victoria gustavsson(www.victoria-81.blogspot.com) var där och hjälpte mig, tack så mkt!!! Kom in i paddocken som ett litet åskmoln och kom ut lite gladare! =) Sen rida runt och sen jobba hästarna utan stigbyglar, gick jättebra!!! I början sen tröttnade spice lite och blev uttråkad av övnngen så det gick bara snabbare och snabbare! xD Sen galopparbete helt ensjälver! Gick... snabbt... men bra! xD Sen lite travskutt, gick nice! =D Övningarna var att komma på hinder ur sväng, men inte omhoppningssvängar! =) Slutade på en ganska lång bana som gick superduperbra!!! =D Sen tre hinder på 1 meter!! =D Och det gick jättelätt!! Härlig känsla!!! Sen tagga ner och rida hem, en glad ebba var det allt som red hem!!

Och idag red jag ut själv med spice till Grimsås och det var så underbart!!! Jag älskar vädret! Spice var underbar, jag hade super inställning! Bara glömde allt! Fanns bara i stunden! Det är det som räknas! <3 Red ut i en "glänta", såg ungefär ut som den i Twilight, men det var mkt mer träd här!! Det låg lite omkullfallna träd här och var så lattjade lite och hoppade över dom, spice älskade det! Samma här! xD Mkt galopp också, gillas!

Det är för blandannat sådana här stunder jag älskar min ponny! Snacka om glädjerus!

Det finns inga ord för dig, Spice! <3

 Kärlek <3
P.S Imorgon ska jag till gbg med hela familjen, får se vad vi hittar på! Tjingeling! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0