Trött! =D

Tjosan! Herrejävlar vad varmt det är!!! Kommer dö av värmseslag!!! Men ändå älskar jag det! =D <3

Igår var jag och hjälpte till på knatteridning, red en mysig runda på spice i värmen och sen åka in till gbg med Becky (www.shinyriders.blogg.se) och tittade på Den nya Pirates Of The Caribbean, i 3D!! =D Jättebra film! Sjukt coolt med 3D! Och som becky säger, man hoppar till lite då och då! =D

Vi somnade ungefär kl 3-4, rätt sent för moi! Känner att jag är väldigt ovan iaf, är rätt trött!

Så idag gick vi upp kl 11, jag och becky gick runt och gjorde... ingenting? x) Sen åkte jag till stallet för en monika-träning! Vad ska man säga... Spice var stel, jag var trött, men jag fick inte något utbrott, det är bra! =D Så träningen idag gick mest ut på att jag skulle släppa mitt humör och att spice skulle lösgöras och slappna av lite =) Så imorgon blir det monika igen =) Jag har saker att göra med skolan, faan vad jag längtar att skolan är slut! Bara släppa allt! Iofs har jag lätt i skolan men då är det ännu mer skäl till att jag ska satsa på höga betyg! Har redan några MVG i bagaget! Och jag ska jobba mot fler! =D

Lägger upp några fina/söta bilder från floby, =)

 Galopp =D
Måste äta, laddar upp fler bilder sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0